lørdag den 18. april 2015

Opsummering...

Ja, min serie af Peru indlæg stoppede vist lidt brat for et måneder siden... Jeg skal skynde mig at få gjort dem færdige så hurtigt som muligt! Det skal siges at det ikke skyldte teenage dovenskab, men en meget drilsk, døende computer, der nu er udskiftet... Det er jo et stykke tid siden, så oplevelserne står ikke dugfriskt for mit indre længere, men jeg skal gøre mit bedste! Der er jo desværre også sket det frygtelige i mellem tiden at Jens Toftelund Madsen, som var med på turen ikke er blandt os længere. Jeg kendte ham personligt kun fra denne tur, men nød hans seriøsitet og humor. Jeg ved at Jens fulgte med her på bloggen, bl.a. fordi han har rettet min grammatik her flere gange... Bestemt en person jeg gerne ville have lært bedre at kende...
For dem der ikke ved det har jeg været ude at backpacke med en ven i Brasilien, Fransk Guyana, Surinam og Guyana. Så det kan i også glæde jer til at høre om, dog bliver første halvdel lidt kompakt da jeg i Manaus mistede mit første SD-kort og derfor kun har få affotograferinger af kameradisplayet tilbage at fortælle med...
For at dette ikke skal blive et indlæg kun bestående af tekst så kommer her et par billeder fra i dag mens jeg vaskede vinduer! Ny matrikel-art, ja tak!
Ringdrosler! (og Sangdrossel) i forstaden.

Der var tre og de kan alle ses i dette billede. Den øverste gemt af hækken, men jeg bilder mig ind at man stadig kan se den lyse vinge, så det ikke er en Solsort...
Desuden hev den relativt højtliggende Aabenraa-matrikel også sin tredje Fiskeørn hjem i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar